O mnie
Łatwo dostrzegam potencjał w każdym uczniu. Dzięki elastycznemu i pedagogicznemu podejściu moi uczniowie cieszą się z lepszych ocen i wyników egzaminów. Odkąd pracuję jako prywatny nauczyciel, czyli od 2014 roku, zawsze jako dowód wysokiej jakości przedstawiam dobre wyniki moich uczniów. Jestem osobą cierpliwą, elastyczną oraz wysoce profesjonalną i jako korepetytor matematyki oraz chemii jestem w pełnej gotowości, by Ci pomóc. Skontaktuj się ze mną, zacznijmy pracować i uczyć się z głową. |
Prowadzący dr inż. Rajmund Kiełczyński
Jeżeli zdecydujesz się na współpracę ze mną skupimy się na rozwiązaniach, które cechuje efektywność i przydatność w praktyce szkolnej. Doskonale rozumiem potrzeby i znam ograniczenia z jakimi spotykają się uczniowie w szkole. Bardzo dobrze poruszam się w obszarze wymagań szkolnych, egzaminacyjnych i programowych. Równocześnie, uważnie śledzę i uwzględniam w swojej pracy z uczniem: najnowsze trendy w metodyce nauczania matematyki i chemii, problematykę przeciwdziałania bezradności edukacyjnej, wpływ jaki na uczenie się matematyki mają różnice w percepcji i koncentracji młodzieży i dzieci.
Zajęcia ze mną wyróżnia:
- zachowanie prawidłowych proporcji pomiędzy kształtowaniem sprawności rachunkowych i algorytmicznych a rozwijaniem umiejętności rozumowania i wnioskowania,
- praca na zadaniach i problemach matematycznych lub chemicznych dobranych indywidualnie do predyspozycji i percepcji ucznia,
- stosowanie pomocy dostosowanych do aktualnego stanu wiedzy ucznia i modyfikowanych w miarę nadrabiania zaległości i zdobywania przez niego samodzielności matematycznej lub chemicznej,
- współpraca z rodzicami w zakresie motywowania ucznia i bieżące informowanie o postępach dziecka,
- praca metodami trudnymi dla nauczyciela, ale bardzo efektywnymi dla ucznia - możliwymi do stosowania jedynie w warunkach zajęć indywidualnych „jeden do jednego”,
- innowacyjność i skuteczność wynikająca z autorskiego programu korepetycji oraz pracy na dwóch płaszczyznach; merytorycznej (zaległości i brak umiejętności uczenia się matematyki czy chemii) oraz psychologicznej (stres, bezradność wynikająca ze złych doświadczeń szkolnych, brak wiary w siebie i swoje możliwości zrozumienia matematyki).
Efekty zajęć widoczne jako:
- poprawa ocen w szkole,
- zmniejszenie stresu ucznia na lekcjach w szkole i stresu rodzica wynikającego z niepowodzeń jego dziecka,
- rozumienie matematyki i chemii i niwelowanie metody uczenia się wszystkiego „na pamięć”,
- zdanie egzaminu (maturalnego, ósmoklasisty, poprawkowego) na poziomie dostosowanym do możliwości i oczekiwań ucznia i jego rodziców,
- rozwój praktycznych umiejętności matematycznych i chemicznych.
Gwarancją rzetelnej i inspirującej współpracy ze mną jest:
- znakomite wykształcenie matematyczne, chemiczne (doktorat na Wydziale Chemicznym Politechniki Wrocławskiej, nauczyciel akademicki),
- biegłość w łączeniu wymagań szkolnych z wymaganiami egzaminacyjnymi.
- wieloletnie doświadczenie w pracy akademickiej jak i na zajęciach indywidualnych z uczniami.
Uczniowie mówią o mnie, że:
- bardzo dobrze diagnozuję ich problemy,
- cierpliwie i z życzliwością stawiam wymagania,
- konsekwentnie prowadzę ucznia do samodzielności w nauce i rozumieniu matematyki lub chemii,
- przedstawiam trudne problemy w prosty sposób,
- przekazuję informacje zwrotne jasno i konkretnie - pomaga to przezwyciężyć niechęć do nauki matematyki lub chemii
- czują, że zależy mi na nich i mogą mi zaufać.
Współpraca ze mną niweluje wieloletni stres i brak wiary u osób, które mówią o sobie, że są humanistami lub, że nigdy nie umiały matematyki czy chemii i zawsze miały z nią problemy.