O mnie

  

Łatwo dostrzegam potencjał w każdym uczniu.  Dzięki elastycznemu i pedagogicznemu podejściu moi uczniowie cieszą się z lepszych ocen i wyników egzaminów.  Odkąd pracuję jako prywatny nauczyciel,  czyli od 2014 roku,  zawsze jako dowód wysokiej jakości przedstawiam dobre wyniki moich uczniów.  Jestem osobą cierpliwą,  elastyczną oraz wysoce profesjonalną i jako korepetytor matematyki oraz chemii jestem w pełnej gotowości,  by Ci pomóc.  Skontaktuj się ze mną,  zacznijmy pracować i uczyć się z głową.

 

 

Prowadzący dr inż. Rajmund Kiełczyński

 

Jeżeli zdecydujesz się na współpracę ze mną skupimy się na rozwiązaniach, które cechuje efektywność i przydatność w praktyce szkolnej. Doskonale rozumiem potrzeby i znam ograniczenia z jakimi spotykają się uczniowie w szkole. Bardzo dobrze poruszam się w obszarze wymagań szkolnych, egzaminacyjnych i programowych. Równocześnie, uważnie śledzę i uwzględniam w swojej pracy z uczniem: najnowsze trendy w metodyce nauczania matematyki i chemii, problematykę przeciwdziałania bezradności edukacyjnej, wpływ jaki na uczenie się matematyki mają różnice w percepcji i koncentracji młodzieży i dzieci.

 

Zajęcia ze mną wyróżnia:

  • zachowanie prawidłowych proporcji  pomiędzy kształtowaniem sprawności rachunkowych i algorytmicznych a rozwijaniem umiejętności rozumowania  i wnioskowania,
  • praca na zadaniach i problemach matematycznych lub chemicznych dobranych indywidualnie do predyspozycji i percepcji ucznia,
  • stosowanie pomocy dostosowanych do aktualnego stanu wiedzy ucznia i modyfikowanych w miarę nadrabiania zaległości i zdobywania przez niego samodzielności matematycznej lub chemicznej,
  • współpraca z rodzicami w zakresie motywowania ucznia i bieżące informowanie o postępach dziecka,
  • praca metodami trudnymi dla nauczyciela, ale bardzo efektywnymi dla ucznia - możliwymi do stosowania jedynie w warunkach zajęć indywidualnych „jeden do jednego”,
  • innowacyjność i skuteczność wynikająca z autorskiego programu korepetycji oraz pracy na dwóch płaszczyznach; merytorycznej (zaległości i brak umiejętności uczenia się matematyki czy chemii) oraz psychologicznej (stres, bezradność wynikająca ze złych doświadczeń szkolnych, brak wiary w siebie i swoje możliwości zrozumienia matematyki).

 

Efekty zajęć widoczne jako:

  • poprawa ocen w szkole,
  • zmniejszenie stresu ucznia na lekcjach w szkole i stresu rodzica wynikającego z niepowodzeń jego dziecka, 
  • rozumienie matematyki i chemii i niwelowanie metody uczenia się wszystkiego „na pamięć”,
  • zdanie egzaminu (maturalnego, ósmoklasisty, poprawkowego) na poziomie dostosowanym do możliwości i oczekiwań ucznia i jego rodziców,
  • rozwój praktycznych umiejętności matematycznych i chemicznych.

 

Gwarancją rzetelnej i inspirującej współpracy ze mną jest:

  • znakomite wykształcenie matematyczne, chemiczne (doktorat na Wydziale Chemicznym Politechniki Wrocławskiej, nauczyciel akademicki),
  • biegłość w łączeniu wymagań szkolnych z wymaganiami egzaminacyjnymi. 
  • wieloletnie doświadczenie w pracy akademickiej jak i na zajęciach indywidualnych z uczniami.

 

Uczniowie mówią o mnie, że:

  • bardzo dobrze diagnozuję  ich problemy,
  • cierpliwie i z życzliwością stawiam wymagania,
  • konsekwentnie prowadzę ucznia do samodzielności w nauce i rozumieniu matematyki lub chemii,
  • przedstawiam trudne problemy w prosty sposób,
  • przekazuję informacje zwrotne jasno i konkretnie - pomaga to przezwyciężyć niechęć do nauki matematyki lub chemii
  • czują, że zależy mi na nich i mogą mi zaufać.

 

Współpraca ze mną niweluje wieloletni stres i brak wiary u osób, które mówią o sobie, że są humanistami lub, że nigdy nie umiały matematyki czy chemii i zawsze miały z nią problemy.